تولید صادرات محور

تولید صادرات محور

تولید صادرات محور

ایران دارای پتانسیل های بسیار قوی و بی نظیر در زمینه تولید محصولات صادراتی و همچنین خدمات صادراتی است که با برنامه ریزی و در نظر گرفتن ملزومات بازارهای هدف صادراتی این محصولات میتوانند چشم انداز خوبی برای اشتغال زایی نسل جوان باشند.

ترویج  و آموزش فرهنگ تولید صادرات محور با اولویت کالاهای دارای ارزش افزوده مهمترین یکی از اهداف مهم گروه راه تجارت قرن 21 است.

 

چگونه کالای صادراتی تولید کنیم؟

با توجه به توانمندی های تولید در کشور، تولیدکنندگان با نگاهی نو به آینده میتوانند محصولات صادرات محور تولید و به بازارهای جهانی عرضه کنند.یکی از راهکارهای مهم این است که کالا از ابتدا بر اساس صادرات و متناسب با بازارهای صادراتی تولید شود که این امر میتواند در مسیر توسعه صادرات و برندسازی محصولات ایرانی بسیار موثر باشد.

تولید کالای صادراتی نیاز به مطالعات و امکان سنجی های اولیه بازارهای صادراتی دارد. در این تحقیقات کالاهای مشابه و رقبا باید مورد بررسی قرار بگیرند تا تولیدکننده با برنامه ریزی دقیق هزاینه و زمانبندی بتواند کالای صادراتی تولید کند.

ما با آموزش ، ارائه راهکارهای تخصصی ، بررسی و تحلیل مواردی مهمی همچون:

  1. استاندرهای محصولات مشابه در بازارهدف صادراتی
  2. کیفیت بسته بندی رقبا در بازارهای هدف صادراتی
  3. استفاده از زبان های خارجی روی بسته بندی ها
  4. تولید محتوای مناسب بین المللی
  5. بررسی علائم تجاری از نقطه نظر فرهنگی و آواشناسی
  6. استجکام و اقتصادی بودن بسته بندی صادراتی
  7. بررسی قیمت های تمام شده تا بازار هدف صادراتی

به تولیدکنندگان کمک می کنیم تا محصولات ایرانی بتوانند تا بتوانید مشخصات دقیقی از وضعیت بازارهای صادراتی داشته باشید.